Ņemot vērā Interneta būtisko ietekmi uz mūsdienu patērētāju paradumiem, tiešsaistes tirdzniecības platformām ir aizvien lielāka loma un nozīme. Bet kas īsti ir tiešsaistes pārdošanas platformas un ar ko tās atšķiras no parastiem interneta veikaliem? Kādi ir nosacījumi, ar ko jārēķinās? Vai tirdzniecības platformas ir efektīvas, un vai tās var pielietot jebkurā nišā? Vai ar to palīdzību vieglāk nonākt no vietējā mēroga arī globālā mērogā? Semināra laikā būs atbildes gan uz šiem, gan citiem jautājumiem.
Seminārs notiks tiešsaistē 03.12.2020, saite tiks nosūtīta uz dalībnieka e-pastu pēc reģistrācijas.
Seminārs tiek organizēts Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai Latvijas Lauku attīstības programmas 2014.2020. gadam pasākuma Starpteritoriālā un starpvalstu sadarbība ietvaros projekts Tūristam draudzīgs Latgales uzņēmējs digitalizācijas laikmetā.Projekta Nr. 19-00-A019.332-000007, aktivitāte "Semināru cikls II"